کد تخفیف ایران پابجی iranpubg.com

آموزش فعال کردن مارکت استیم

Steam یک پلتفرم مخصوص گیمر ها می‌باشد که توسط کمپانی بزرگ ولو مدیریت می‌شود. این نرم‌ افزار قابلیت‌های مفید فراوانی را در خود جای داده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم خرید و فروش آیتم ها، دسترسی به جدیدترین بازی‌ها، شبکه‌های ارتباطی میان گیمر ها و… اشاره کرد.

یکی از بهترین قابلیت هایی که تنها در پلتفرم استیم وجود دارد، امکان خرید و فروش آیتم بازی های مختلف در مارکت استیم است. Steam Market جایی است که شما قادر خواهید بود اسکین های بازی مختلف را خرید یا فروش کنید، برای مثال فرض کنید در بازی CSGO اسکین یک تفنگ بدست آوردید، کافیست ابتدا مارکت اکانت استیم خود را فعال کنید و آیتم دریافتی از بازی را در این مکان بفروش بگذارید، بعد از اینکه آیتم شما فروش رفت، هزینه آن در استیم والت شما شارژ خواهد شد. که می‌توانید از آن برای خرید بازی های مختلف و یا سایر آیتم های دیگر استفاده نمایید. در این مطلب با اموزش فعال کردن مارکت استیم همراه پیدو گیم باشید.

 

فعال کردن مارکت استیم

برای اینکه بتوانید از بخش مارکت استیم استفاده کنید، باید چند مورد در اکانت استیم شما رعایت شده باشد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

1. ابتدا می‌بایست اد فرند اکانت استیم شما فعال باشد، یعنی اکانت استیم شما دارای محدودیت نباشد. به طور کلی به رفع محدودیت های اکانت استیم قابلیت اد فرند می‌گویند که شامل: قابلیت ارسال درخواست دوستی به افراد مختلف، امکان گفتگوی صوتی با دوستان، ارسال تصویر و ایموجی، عضویت در گروه ها، امکان شرکت و گفتگو در انجمن های استیم، و امکان استفاده از مارکت استیم می‌باشد. آموزش فعال کردن اد فرند استیم

2. در مرحله بعدی باید روی اکانت استیم خود، گارد موبایل فعال نمایید. استیم گارد یا Steam Guard یک لایه امنیتی است که می‌تواند به اکانت استیم شما اضافه شود. مادامی که استیم گارد بر روی اکانت شما فعال باشد، هر زمانی که بخواهید از طریق یک دستگاه جدید اقدام به ورود به اکانت خود کنید، لازم به یک کد مخصوص برای تایید نیاز خواهد بود، که توسط ایمیل یا اپلیکیشن موبایل استیم دریافت می‌کنید. آموزش فعال کردن گارد موبایل در استیم

3 . پس از انجام دو مورد بالا، باید 14 روز از زمان فعالسازی گارد موبایل روی اکانت شما بگذرد تا امکان استفاده از مارکت استیم برای شما فعال شود.

در نهایت برای ورود به بخش مارکت در نرم افزار استیم، ابتدا روی گزینه Community کلیک و سپس بر روی گزینه Market کلیک نمایید.

آموزش فعال کردن مارکت استیم

خرید و فروش آیتم در مارکت استیم

در کنار تمامی ویژگی‌هایی که استیم در اختیار بازیکنان و سازندگان بازی قرار می‌دهد، مارکت یا همان بازارچه استیم یکی از دلایلی است که بازیکنان بسیاری را سمت خود کشانده است. در این بازارچه بازیکنان می‌توانند آیتم‌های کسب شده خود از بازی‌هایی مثل CSGO ،PUBG، DOTA 2 یا بازی‌های مشابه را به فروش گذاشته و آیتم‌های مورد نیاز خود را هم خریداری کنند.

خرید و فروش آیتم در مارکت استیم

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، پر فروش ترین آیتم ها در چند ساعت اخیر را میتوان در صفحه مارکت استیم مشاهده کرد. برای فروش آیتم های خود می‌توانید از بخش Inventory و یا از صفحه مارکت اقدام کنید. کافیست روی گزینه Sell an item کلیک کنید، با کلیک بر روی این گزینه آیتم های موجود در اکانت استیم به صورت طبقه بندی شده بر اساس هر بازی برای شما ظاهر می‌شود که با انتخاب هر کدام و کلیک بر روی گزینه Sell می‌توانید اقدام به فروش آن کنید.

آموزش فعال کردن مارکت استیم

همچنین برای خرید یک آیتم و اسکین، از بخش سمت راست صفحه مارکت می‌توانید نام آیتم مد نظر را وارد نمایید، و یا با انتخاب یک بازی آیتم های آن بازی را مشاهده کنید.

 

سوالات متداول برای فعال کردن مارکت استیم

  • آیا خرید و فروش بازی از طریق مارکت استیم امکان پذیر است؟

خیر، در مارکت استیم فقط امکان خرید و فروش آیتم های دریافت از بازی های مختلف را خواهید داشت.

  • آیا بعد از غیرفعال کردن گارد موبایل، مارکت استیم من فعال باقی می‌ماند؟

در صورتی که اقدام به غیرفعال سازی گارد موبایل نمایید، مارکت استیم شما غیرفعال می‌شود. برای فعال شدن آن کافیست مجدد گارد موبایل را فعال کنید و 14 روز منتظر بمانید.

  • میلاد جباری

اددفرند

استیم

مارکت استیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی